Reflektert dagbok


Miniprosjekt start.
april 26, 2010, 10:57
Filed under: Uncategorized

Da er det miniprosjekt – web som er i gang. Dette skal bli et tosidig, digitalt postkort med animerte elementer og noe interaksjon. Spennende saker.

Vi hadde et gruppemøte klokka ti, Svein Lunde, Margret Alsvik, Grethe Bjøkr og jeg. Det var et godt møte, vi diskuterte litt og tok en time med selvstendig idemyldring før vi igjen møttes og hold på i over en time. Flotte greier. Vi er i gang, de andre tre tegner og jeg skal finne/produsere lyder. Det trenger ikke være så lett, men jeg skal få til noe. Samtidig skal jeg se på programmeringen, tenker jeg. Vi får se hvor vanskelig det er å oppdrive lyder. Jeg har Flashbiblioteket og en cd å ta noe fra, men det er sikkert ikke noe av det jeg trenger på den.


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar