Reflektert dagbok


Hastverk er lastverk
juli 5, 2010, 17:57
Filed under: Uncategorized

Fikk C på mappeinnleveringa til andre semester.
Den eneste kommentaren jeg kan ta tak i bortsett fra tidligere kritikk av oppgavene dette semesteret er at det ble blå kanter rundt linkene mine.
– Noe som ikke passer inn med hverken formuttrykket eller fargene ellers på mappen. Dette kan jeg være helt enig i, spesielt siden jeg spesifikt har definert linkene til ikke å ha noen som helst dekorasjon overhodet. Mappen fungerer som den skal i Chrome og Opera, men ikke i Firefox og IE. i de to sistnevnte dukker altså disse blå rammene opp og ødelegger.

Jeg tok meg ikke tid til å sjekke all browserene før jeg leverte. Man lærer av sine feil…


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar